Klacht Karwei: Foutieve levering+ terugbetaling

Klachtnummer
# 127808
Gebruiker
rik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Helaas ben ik genoodzaakt om via deze wijze alsnog mijn beklag te doen:
Mijn klacht begint bij een defecte verfpot, waardoor deze niet afgeleverd kon worden. Waar gewerkt wordt vallen spaanders; kan gebeuren. Wel vervelend dat dezelfde pot 2 dagen later wordt geleverd met hier alleen een zakje omheen.. Wanneer ik vraag of er nieuwe potten geleverd kunnen worden, is dit niet mogelijk. Geld terug storten is de enige optie. Onder protest hier toch maar mee akkoord gegaan. Echter ook dit gaat fout, er wordt een verkeerd bedrag teruggestort. Na lang heen en weer mailen en bellen zou het juiste bedrag worden teruggestort. Wederom gaat dit mis, wederom het verkeerde bedrag. Vervolgens na 3 keer bellen, 3x loze beloftes nog steeds geen storting.

De oplossing

Compensatie voor de telefoonkosten en de tijd. Een cadeaubon is geen optie, mijn vertrouwen in de karwei is dusdanig geschaad dat ik hier niets meer wil halen. Terugstorten van het totale aankoopbedrag lijkt mij een nette oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen