Klacht Karwei: Geen geldretour

Klachtnummer
# 66490
Gebruiker
Annelize1981
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maanden geleden een lounge bank online besteld en nadat blijkt dat deze niet leverbaar is, heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Ben al maanden bezig naar de klantenservice te mailen en bellen, maar van service is wring sprake. Heb het gevoel van kastje naar de muur gestuurd te worden en sta zelf volledig machteloos.
Afspraken om me op de hoogte te houden worden niet nagekomen en ik moet zelf het contact op gang houden.
Nadat ik afgelopen week mailde waarom ik maandag niet was gebeld kreeg ik doodleuk een mail dat ze opzoek zijn naar een passende oplossing. Na ruim 2 maanden achter mijn geld aan te zitten ben ik dat stadium ruim gepasseerd.

De oplossing

Geld terug en wel per direct

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen