Opgelost door Karwei: Geen levering bestelde producten
Details
Klacht
Op 2 april 2022 een bestelling geplaatst voor maatwerk rolgordijnen (2 delen). 1 deel is geleverd op 15 april, het andere deel is al weken zoek en nog steeds niet in ons bezit. Zelf 3x gebeld vanaf 25 april en 2x langs geweest in de vestiging waar het besteld is. Er wordt niet gecommuniceerd wat de status is en we moeten continue zelf er achter aan bellen. Bestelling is al betaald, maar na 6 weken wachten en elke keer zelf bellen of er al voortgang is ben ik er nu wel klaar mee.Gewenste oplossing
Ik wil mijn bestelling annuleren ondanks dat het maatwerk is en mijn geld terug ontvangen. Karwei komt zijn (leverings)afspraak niet na en ik moet als klant zelf continue bellen of er al voortgang is.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.