Opgelost door Karwei: Geen levering bestelde producten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 595559
Gebruiker
WouterEmanuel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 2 april 2022 een bestelling geplaatst voor maatwerk rolgordijnen (2 delen). 1 deel is geleverd op 15 april, het andere deel is al weken zoek en nog steeds niet in ons bezit. Zelf 3x gebeld vanaf 25 april en 2x langs geweest in de vestiging waar het besteld is. Er wordt niet gecommuniceerd wat de status is en we moeten continue zelf er achter aan bellen. Bestelling is al betaald, maar na 6 weken wachten en elke keer zelf bellen of er al voortgang is ben ik er nu wel klaar mee.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn bestelling annuleren ondanks dat het maatwerk is en mijn geld terug ontvangen. Karwei komt zijn (leverings)afspraak niet na en ik moet als klant zelf continue bellen of er al voortgang is.
Geboden oplossing
Na weken wachten op de bestelling eindelijk het geld 'gewoon' terug gekregen ondanks dat het maatwerk was. Maar kwijt, is voor ons nog steeds kwijt en mag je afzien van de koop wanneer de 6 werken voorbij zijn.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    WouterEmanuel
    Datum
    Karwei gaat akkoord met de annulering omdat ze nu zelf aangegeven hebben dat de bestelling zoek is. Binnen 5 werkdagen schrijven ze het betaalde bedrag terug. Dat wacht ik dus nog even af....

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen