Klacht Karwei: Geen levering loungeset, voor niets vrije dag genomen

Charlotte

Na weken wachten, telkens uitgesteld, eindelijk de avond van tevoren 2 x sms dat de volgende dag tussen 1 en 4 de loungeset zou komen. Ik met veel moeite vrije dag geregeld( valt niet mee in de gezondheidszorg). Volgende ochtend word ik gebeld of ik 1 of 2 sets besteld heb want er is er maar een. Dat komt goed uit zeg ik want ik heb er maar een nodig. Prima zegt die dame, we komen tussen 1 e 4 uur . Rond 1 uur krijg ik een sms dat ze er over 10 minuten zijn . Helaas..... Om 2 uur nog niks.... Ik bellen.. Blijkt dat de loungeset niet in de auto zat . .... Daar word je toch moedeloos van!!
Ik weer bellen dat ik daar toch echt wel van baal, voor niks een vrije dag opgenomen, geen loungeset , hoe kan dat nou na al die berichtjes dat ze zouden komen???? Geen idee zegt die dame maar excuses daarvoor. Ik zeg, ja daar heb ik niks aan, ik wil een oplossing. Zegt die dame... Op deze manier praat ik niet meer met u en ze hangt op.... Zo onbeschoft!! Wat n slechte service!!!

Zo snel mogelijk levering of geld terug

Ook een klacht indienen over Karwei?