Klacht Karwei: Gordijnen Karwei zijn te kort en klacht van klant wordt afgewimpeld.

content Niet opgelost
B.2

Februari 2018 hebben wij vanuit een Karwei filiaal gordijnen besteld via de Webshop. Toen wij deze binnenkregen bleken deze niet de juiste maat te hebben bij ophangen. In eerste instantie teruggegaan naar het filiaal in Zaandam; hier zijn we door een medewerker teruggestuurd met de mededeling dat we maar contact op moesten nemen met de klantenservice. Na bellen met de klantenservice dachten we dat het opgelost zou worden omdat men toezegde dat we de gordijnen konden inleveren bij het filiaal in Amsterdam-Noord, waarna ze terug naar de fabrikant gestuurd zouden worden ter aanpassing, kosteloos. Later gebeld door klantenservice. Men had contact gehad met de fabrikant, en deze was weer tot de conclusie gekomen dat de gordijnen wel de juiste maat zouden hebben. Ook zouden medewerkers van het Karwei filiaal de gordijnen hebben nagemeten en vinden dat de gordijnen wel de juiste maat hadden. (Later bleek bij navraag dat men deze niet geheel uit had gehangen, maar schuin). Vermaken kon wel, maar voor enkele tientallen euro's per gordijn. Anders konden we ze weer ophalen en meenemen. Hierna heeft klant met 1 medewerker de gordijnen nagemeten in het filiaal. Vastgesteld dat de gordijnen toch tekort zijn. Medewerker zei hier zelf niet veel mee te kunnen doen, waarna klant wederom telefonisch contact opnam met de klantenservice. Hele verhaal weer uitgelegd en gemeld dat ondergetekende geen behoefte had aan een 'welles-nietes discussie'. Men zei de zaak toch te gaan oplossen en de fabrikant tot actie manen. Klant kon de gordijnen in het filiaal laten liggen. Vorige week werd (in tegenstelling tot wat de klantenservice had toegezegd) via mail kenbaar gemaakt dat Karwei de klacht toch ongegrond vond en dat zowel fabrikant als filiaalmedewerkers het bij het juiste eind hadden; hiermee suggererend dat de klacht van de klant nergens op gebaseerd is. Het feit dat -ongeacht welke meetmethoden de fabriek hanteert tijdens de fabricage- het eindproduct dat bij de klant uithangt aan de muur niet voldoet en daarmee de klant niet tevreden is, wordt door Karwei niet ingezien en er wordt in ieder geval niks aan gedaan. Customer Service is ver te zoeken; we hadden (helaas) al betaald.. Bovenstaande case en bijbehorende 'welles-nietes' discussie tussen de klant, het filiaal, de klantenservice en de fabrikant sieren een groot bedrijf als de Karwei absoluut niet. Dit is in ieder geval de laatste keer dat wij gordijnen bestellen bij de Karwei en wij raden dan ook niemand aan dit te doen

Ondergetekende wenst serieus genomen te worden door de Karwei klantenservice, middels het honoreren van diens klacht en zodoende per omgaande de bestelde gordijnen kosteloos laten verlengen naar wens. Dit zonder verdere discussies over meetmethoden en 'kastje naar de muur' situaties.

B.2
    Tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Dit versterkt de positie van Karwei niet echt.
    B.2
    Nog steeds reactie van Karwei, maar waarom zouden ze..de klant heeft toch al betaald. Neem in ieder geval het advies ter harte om geen op maat gemaakte gordijnen van de Karwei aan te schaffen, want als het past is het goed, maar als ze een fout hebben gemaakt trek je als consument aan het kortste eind.

B.2
Geen; bedrijf liet niks meer van zich horen. Dit is blijkbaar hoe Karwei zijn klanten tevreden stelt. Voortaan ga ik lekker naar de Gamma..

Ook een klacht indienen over Karwei?