Klacht Karwei: Gordijnen kwijtgeraakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596486
Gebruiker
Rick Averesch
Datum
4 reacties

Details

Klacht

De fabrikant is tijdens een reparatie van een naad onze gordijnen kwijtgeraakt en nu willen ze onze terugbetaling aanbieden maar geen nieuwe gordijnen want volgens de fabrikant is de stof niet of moeilijk leverbaar.
Dat wij te horen kregen dat de gordijnen kwijt waren geraakt hebben wij niks gehoord van de Karwei en zelf een paar keer contact met mij opgenomen tijdens deze contactmomenten hebben wij ook niet doorgekregen Dat de gordijnen kwijt waren of wel stof moeilijk leverbaar was

Gewenste oplossing

Wij willen dat de Karwei ofwel de fabrikant ons kosteloos nieuwe gordijnen levert
Geboden oplossing
Niet opgelost, niks gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Rick Averesch
    Datum
    Helaas nog geen oplossing
  2. Auteur
    Rick Averesch
    Datum
    Tot op heden, nog niets van gehoord!
  3. Auteur
    Rick Averesch
    Datum
    Tot op heden niet van gehoord!
  4. Auteur
    Rick Averesch
    Datum
    Heel jammer dit karwei

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen