Klacht Karwei: Ik word als een belachelijk iemand weggezet , welke een niet goed werkend lampje terugbrengt!!

f.w.roest

Gekocht bij karwei weteringpad 13 te soest d.d.: 17-09-2020 : (artikelnr.595103)--2 st. Handson led lampen( 4 W =40W / E 9,98).-- / 1 direct in gebruik genomen (alles o.k.). / lampje nr .2 gaat op het reserve hoekje in de meterkast ! Heden 05-03-2022
wilde ik lampje nr. 2 in de keuken in gebruik nemen (vervanging van een kapot oud type lampje ! ) .na 1 minuut gaat het nieuwe lampje onregelmatig schijnen (knipperen) / ik ga met lampje terug naar karwei (soest) (retour balie) verteld het voorgaande en wil een nieuwe lamp / vervolgens : door beide medewerkers word ik op een minachtende wijze uitgelachen- ( ik ben 70 jaar!!)- "dit gaat niet gebeuren!! meneer!!, u kunt alleen ruilen binnen 30 dagen ha ,ha, ha, !!"., ik wil de bedrijfsleider spreken!-- medewerkers wederom:" Ha ,ha, ,ha en dat om een lampje!", uiteindelijk komt een tamelijk arrogant kijkende bedrijfsleider en verteld hetzelfde verhaal " U bent veel te laat !!,.. er kan alleen geruild worden binnen 30 dagen!" ( Ik kan niet tegen de oude lamp zeggen dat deze in 30 dagen kapot moet gaan !! ??) het nieuwe lampje is een reservelamp !,.. vervolg bedrijfsleider : " dan moet U maar direct na aankoop de lamp uitproberen en dat is nu te laat !!, vervolgens ( nu alle drie medewerkers" Ha , ha, ha, ha", in bijzijn van de glunderende bedrijfsleider )alwaar er achter mij ook nog andere klanten stonden te wachten :" Ha , ha , ha "en een glunderende bedrijfsleider!!. , vervolgens vroeg ik of ik zijn meerdere kon spreken? . antwoord : "ha , ha , die is er nu niet !! ".
Ik gaf aan dat ik deze handelwijze aan de consumentenbond voor zal leggen !!,
reactie: "doe je best! , ha, ha, ha, "
tot zover deze klacht! Groet van een( voorheen goede klant )van karwei te soest !!,
maar dat zal nu wel verleden tijd zijn!!,
Frans.

Ik hoop dat het bedrijf excuses aanbied en vooralsnog het lampje omruilt voor een werkend exemplaar

Ook een klacht indienen over Karwei?