Klacht Karwei: Karwei dreigt met No go factuur terwijl de vakman afspraak annuleert

ras

November 2021 via Karwei montage service opdracht gegeven ( via hun internet site) voor het monteren van 29 vierkante meter parket en monteren van hoge plinten, kort erna een bevestiging en contact gegevens van Rotterdam zuid vloeren dat ze het zouden gaan doen. in de mail van montage dienst tevens hun nummer met de mededeling als ik vragen en opmerkingen had ik contact met ze kon opnemen. Ik heb hardboard ( gespijkerd op mijn vloer liggen) en ik wilde de parket gelijmd hebben. contact opgenomen met Rotterdam zuid en aangegeven. waarna er tegen mij werd verteld dat ik beter broodjes neer kon leggen omdat hardboard ( er een kans bestaat dat deze krom trekt) Ik heb aangegeven dat er in mijn woonkamer al parket lag en deze gelijmd is en ik dus geen broodjes neer kon leggen omdat er dan een hoogte verschil zou ontstaan. Telefonisch aan de dame aangegeven dat ik hun probleem begrijp en ik de risico voor het leggen van het parket op mij wil nemen. De dame heeft aangegeven dat ze werken voor Karwei montage dienst en niet zomaar het parket op deze manier kunne leggen, ik zou dat met Karwei moeten afstemmen en goedkeuring moeten vragen. Ik heb Karwei in een mail hetgeen net besproken aangegeven en verteld dat ik het op mijn verantwoording gelegd wil hebben., daarna telefonisch met 1 van de medewerkers gesproken en kort gesloten.. nu is Rotterdam zuid vloeren afgelopen week gekomen en bij aankomst aangegeven nee ze gaan het toch niet op deze manier doen.en als ik het toch wil dat ik dan foam ondervloer en veren moet bestellen zodat ze het zwevend leggen... en zijn weggegaan. inmiddels de spullen gekocht maarrrrrrr.....Nu krijg ik van Karwei te horen dat ik een No go factuur krijg omdat ze het werk niet hebben kunnen doen. 35% van de aanneemsom , dat is wel erg makkelijk geld verdienen en nergens in de algemene voorwaarde staat omschreven dat als de leverancier ( in dit geval Rotterdam zuid Vloeren) de afspraak annuleert de consument dan 35% moet betalen... dat is alleen als de consument ( ik in dit geval) binnen 5 dagen van de afspraak de klus annuleer eer kosten mee gemoeid zijn.

No go Factuur kwijtschelden
KARWEI is een Waardeloos bedrijf.. denkt totaal niet mee anders dan vanuit hun eigen belang. Wil nooit meer iets met deze organisatie te maken hebben..

ras
    Diverse mail contact gehad met klantenservice, maar het lijkt erop dat Karwei de zaak alleen vanuit hun standpunt bekijken. Op mijn verzoek om aan te geven waar er in de algemene voorwaarde staat dat indien de aannemer het werk annuleert de klant 35% van de aanneemsom moet betalen blijft het nu al een week stil.
    wat een vervelend bedrijf is karwei montage dienst..

Ook een klacht indienen over Karwei?