Klacht Karwei: Karwei komt levering niet na

Klachtnummer
# 250800
Gebruiker
Stier30
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 3-12 binnendeuren besteld op karwei.nl, op 6-12 krijg ik van de vervoerder bericht dat de deuren op 20-12 geleverd zouden worden tussen 12:00 en 17:00. Ik heb voor deze dag onbetaald verlof genomen om deuren in ontvangst te nemen. Op 19-12 krijg ik om 17:32 een mail van de transporteur, dat ze de deuren niet binnen hebben gekregen van de fabrikant. En deze worden geleverd op 27-12. Nu moet ik opnieuw een dag onbetaald verlof nemen.

Als ik de klantenservice bel krijg ik te horen dat niet alle deuren klaar zijn, en dat er pas na 10-1 geleverd gaat worden. Kortom: goede communicatie tussen karwei, fabrikant en vervoerder.

Ook de gegarandeerde levertijd van 30 dagen kunnen ze NIET nakomen.

De oplossing

Excuus en compensatie voor mijn dag extra verlof.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen