Klacht Karwei: Klacht betreft de informatie die Karwei verstrekt over de Chigo split unit airco

Logan

Er wordt in alle advertenties de indruk gewekt dat je de Chigo split unit airco eenvoudig “Zelf te installeren” is. Ik heb daarom deze airco bij de “doe het zelf” Karwei zaak gekocht. Karwei heeft daarbij verzuimd om de klant in te lichten dat je een STEK gecertificeerde monteur erbij moet halen. Dit is nergens terug te vinden in de advertenties!Ik heb een probleem gehad met mijn airco (geen genoeg koude lucht).
Helaas moesten we meer dan een maand wachten totdat een Chigo monteur ons hielp, hierbij heeft onze plaatselijk Karwei ons uitstekend geholpen om achter Chigo aan te jagen.

Volgens Chigo had een doe het zelver de airco nooit mogen aansluiten en hadden we beter voor ingebruikstelling 100 euro kunnen betalen.
Doordat we zelf de airco hadden geïnstalleerd verviel volgens Chigo de 2 jaar garantie wat ons 160 euro gekost heeft.

Een compensatie tegoed bon die ik kan uitgeven bij Karwei

Ook een klacht indienen over Karwei?