Klacht Karwei: Koop geen maatwerk gordijnen bij Karwei.

Debby

Ook wij gingen voor de 20% actie op maatwerk gordijnen van Karwei. Omdat de gordijnen mee moeten naar het buitenland was de levertijd een belangrijk punt voor ons, en Karwei kon daar zogezegd aan voldoen. Na dit nogmaals nagevraagd te hebben in de bouwmarkt en dit inderdaad bevestigd te hebben gekregen besloten we de bestelling te plaatsen. De levertijd is inmiddels flink overschreden, en helaas hebben wij nog steeds geen gordijnen ontvangen. De klantenservice is allesbehalve klantvriendelijk, Karwei komt niet met een oplossing en of vergoeding. Koop je maatwerk vooral NIET bij karwei, dat bespaart je een hoop frustratie en ellende.

Op zijn minst zou een compensatie zeer terecht zijn vanuit Karwei. Er zullen door de vertraging extra kosten gemaakt moeten worden ivm verzending naar het buitenland. Als de gordijnen op tijd geleverd zouden zijn dan hadden ze zoals gepland gewoon mee genomen worden in de vlucht.

Ook een klacht indienen over Karwei?