Klacht Karwei: laminaat vita new classic en Flexx Floors

Monique40

Wij hebben na een paar uur al krassen en vegen op de laminaat planken zitten.

Er waren toen wij het laminaat kochten al diverse planken aan de hoeken beschadigd. we hebben daardoor al veel moet verzagen. Ook waren er al meerdere pakken open. Dit hebben wij direct aangegeven bij de kassa. Volgens de medewerker zouden de planken gewoon goed zijn. Het is niet door onze meubels gekomen, die hebben wij uiterst voorzichtig terug gezet en zijn voorzien van vilten.
Karwei bied als oplossing aan om een klacht te schrijven en iemand langs te laten komen. Wij willen gewoon onze vloer eruit halen en ons geld terug, mede ook omdat deze vloer er nog geen dag inligt.

Tevens hebben wij een vloer van Flexx Floors laten leggen.Op advies van een medewerker hebben wij deze vloer voor onze keuken uitgekozen Wat blijkt na 1 keer een beetje zon staat onze hele vloer bol. Bij Karwei onze klacht verteld en wat krijgen wij als reactie: koop een zonnescherm en als je weg gaat doe dan alle gordijnen dicht . Er is ons niet vermeld dat deze vloer niet tegen een klein beetje zonlicht kan terwijl deze klacht al bekend is.

Nu hebben wij inmiddels een kapitaal uitgeven aan twee vloeren bij Karwei, allebei de vloeren zijn niet goed. Als oplossing krijgen wij niets. Het enige wat er gezegd word is we kunnen een klacht schrijven maar verwacht er niets van. Weg geld! En ipv genieten van onze nieuwe vloeren voelen we ons nu alleen maar erg bedonderd.

Karwei Leusden.

Geld terug voor beiden vloeren.

Ook een klacht indienen over Karwei?