Klacht Karwei: Late levering van defecte artikelen, geen gehoor van klantenservice

FamilieSnijder

In maart hebben wij 6 stoelen besteld. De initiële levering was 2 weken te laat, zonder melding of excuses. Bij ontvangst bleek dat 1 van de stoelen defect was. Wij hebben onmiddelijk de klantenservice gemaild. Na 3 dagen werd de mail doorgestuurd naar de leverancier, weer 6 later kregen wij bericht dat het product geruild zou worden. Ik heb uiteindelijk zelf moeten bellen om een afspraak te maken. Ik zou gebeld worden over de exacte tijd. Dit is niet gebeurd. De stoel werd niet geruild. Inmiddels hebben wij meer dan een maand dozen in onze woonkamer staan en onbruikbare stoelen. Ik heb 2 dagen vrij moeten nemen om thuis te wachten op een bezorging waar ik ook nog veel voor moest betalen. We hebben veelvuldig contact op genomen met Karwei, waar we geen of laat antwoord van krijgen. Als er al een antwoord komt is het "het was druk" of "we hebben een mail gestuurd, gek dat die niet ontvangen is" en niets waar we iets aan hebben, we worden niet geholpen. Dit moet nu afgelopen zijn.

Heel simpel: Karwei stort het geld terug en haalt de stoelen op.

Ook een klacht indienen over Karwei?