Klacht Karwei: Ludia Laminaat

Klachtnummer
# 141495
Gebruiker
J. Vervoort
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar heb ik via uw webwinkel Laminaat van Lundia gekocht. Omdat er nu op diverse plekken beschadigingen zijn (ook op plekken waar niet gelopen wordt) van de toplaag heb ik midden oktober dit jaar een klacht ingediend. Ik ben hiervoor naar de Karwei Tilburg Reeshof geweest. Ondertussen heb ik mailcontact gehad en werd er 18 november gezegd dat de leverancier van het laminaat een onafhankelijk expert zal sturen. Deze zal al contact met mij opnemen (een week geleden).
Tot op heden nog steeds nets gehoord.
Ik heb foto's toegestuurd, de factuur en vragen beantwoord die via de leverancier werd voorgelegd.
Ik hoop spoedig iets te vernemen.

Gewenste oplossing

De vloer gaat er uit. Ik ben het vertrouwen kwijt.
Ik wil (een deel) van mijn geld terug.
Maar omdat een expert moet komen kijken verwacht ik een spoedige reactie.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen