Klacht Karwei: Na 44 dagen is de bestelling nog steeds niet geleverd en Karwei doet niets dan vragen af te wachten

MenA

Op 14-05 heb ik bij Karwei een bestelling geplaatst. Levering zou binnen 15 dagen plaatsvinden. Inmiddels, na 44 dagen, is nog steeds niet de volledige bestelling geleverd. Hierover heb ik per e-mail contact gezocht. Voor het eerst op 04-06. Op 10-06 laat de klantenservice mij telefonisch weten dat de vervoerder een deel van de bestelling beschadigd heeft en dat een nieuw artikel zal worden opgestuurd. Dat wordt echter op 11 mei door een andere collega ongedaan gemaakt: de notitie van de collega die op 10 juni de toezegging heeft gedaan is niet vindbaar. De levertijd voor de nieuwe rail bedraagt 1.5 tot 2 weken wordt aangegeven. Karwei kan niets voor mij doen. Levering had daarmee uiterlijk op 24 juni moeten plaatsvinden. Echter, ook op 24 juni is nog steeds niet geleverd. Vervolgens wordt via Facebook Messenger toegezegd dat in week 26 geleverd wordt. Deze week is vandaag ook voorbij en er is niet geleverd. Op deze klacht hierover wordt ons nogmaals gevraagd tot eind week 27 te wachten en geeft daarbij aan dat er geen garantie over het levermoment gegeven kan worden.

Als klap op de vuurpijl ontvang in wel de Klarna achteraf betalen factuur. Wanneer ik Karwei per mail verzoek de betalingstermijn uit te stellen omdat de producten niet volledig geleverd zijn, verschuilt Karwei zich wederom achter een andere partij: zij kunnen niets voor mij doen en ik moet zelf contact opnemen met Klarna. Ook wordt er door Karwei nog even gemeld dat als ik dat niet doe, de aanmaningskosten voor mijn rekening zijn. Voor de helderheid: dit betreft aanmaningskosten voor een factuur van een bestelling die nooit volledig geleverd is

Met andere woorden: er was besteld op 14-05. De levertijd van 15 dagen werd al overschreden met de deellevering die op 04-06 is geleverd. En vervolgens mag de klant opnieuw achteraan in de rij sluiten om het product dat Karwei's vervoerder Transmission heeft beschadig, alsnog in bezit te krijgen. Karwei verschuilt zich achter haar leverancier, door te zeggen dat ze niets voor mij kunnen doen. Mijn bestelling kan niet versneld worden. Karwei verschuilt zich achter haar vervoerder door aan te geven dat zij het product hebben beschadigd. En karwei verschuilt zich achter de afterpay organisatie Klarna.

Ik heb Karwei meermaals per week benaderd per telefoon en mail en gevraagd om ons voorrang te geven. Mijn klacht is dat Karwei niet levert en daarnaast niets doet om een probleem dat HUN vervoerder heeft veroorzaakt, voor de klant op te lossen.

Ik wil dat Karwei eindelijk de bestelling levert , binnen 1 week (voor eind week 27) en dat Karwei haar leverancier (die de maatwerk gordijnen en rail maakt) verzoekt onze bestelling als eerst te verwerken en te leveren, in plaats van ons steeds maar te vragen geduld te hebben. Dit omdat de bestelling al weken geleden klaar was, maar Karwei's vervoerder Transmission deze heeft beschadigd. Daarnaast wil ik dat Karwei de Klarna factuur terugtrekt.

MenA
    Karwei reageert volledig niet. Het probleem is niet opgelost. Na 50 dagen nog steeds niets ontvangen. Karwei laat de klant stikken.

Ik raad iedereen af om een maatwerk product bij Karwei te bestellen. Ze verschuilen zich achter de leverancier en vervoerder, maar komen niet met een oplossing. Raakt je product na 3 weken wachten beschadigd door de vervoerder? Karwei kan niets voor je doen. Je mag weer achter in de rij aansluiten.

Doe het niet!!!!! Bestel niets aan maatwerk bij Karwei!

Komen jullie nog met een reactie, Karwei?

Ook een klacht indienen over Karwei?