Klacht Karwei: Onbehoorlijke behandeling door pakketdienst alsmede klantenservice van Karwei.

Anoniem

Klacht Karwei Samengevat
Pakketdienst van Karwei komt schriftelijk aantoonbare afspraken en telefonische toezeggingen niet na en vindt dit de normaalste zaak van de wereld en heeft ons zeer klantonvriendelijk (bijv. hoorn erop gooien) behandeld op 26 januari 2019. Karwei erkent dat en biedt enige compensatie maar laat het daarna dan weer afweten. Karwei reageert traag en nu helemaal niet meer op e-mails.

Karwei meldt medio maart 2019:“Wij hebben uw klacht moeten escaleren naar de desbetreffende afdeling.” Sindsdien (het is nu al mei 2019!) heeft Karwei niets meer laten horen. Geen reactie van de pakketdienst van Karwei op de ernstige klacht waar al maanden geleden om is gevraagd (via Karwei) en ook geen reactie op de meerdere mails van ons van na 18 maart 2019. Klantenservice Karwei weigert ons in contact te brengen met de hoogst mogelijke leidinggevende.

Let op, Karwei heeft nog wel steeds meer dan €300 van ons in het bezit. Maar laat gewoon niets meer horen.

Ook verwijs ik u tevens naar het artikel over pakketdiensten in de Consumentengids van april 2019.

1. Verstrekking volledige reactie van pakketdienst op klachten.
2. Extra tegemoetkoming
3. Bezorging conform verzoek
4. Uitleg waarom Karwei niet meer heeft gereageerd op onze mails sinds 18 maart 2019

Anoniem
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Karwei?