Opgelost door Karwei: Slechte service Karwei vleuterweide

content Opgelost
Gedupeerd

Karwei Vleuterweide heeft mij verkeerde info gegeven over een deur nu proberen ze er onderuit te komen door te ontkennen. Karwei klantenservice probeert wel te helpen maar de manier hoe de locatiemanager te werkt gaat is echt schandalig. Hij zou mij vrijdag hierover bellen en toen ik vandaag weer had gebekd en af vroeg waarom hij niet had gebeld gaf hij als antwoord dat hij mij niet hoeft te bellen want daar heeft hij personeel voor. Hij wilde niet eens mijn verhaal aan horen en gaf gelijk aan dat ik het zelf besteld had en de info die ik had gekregen er niet aan toe doet. Ik wilde de zelfde deur als in de bouwmarkt met de zelfde glazen. Ik kreeg een boekje mee en de jonge man heeft aangekruist wat ik online dan zou moeten aanvinken.

Mensen op de klantenservice doen hun best om het op te lossen maar ik wil dat karwei vleuten de verantwoordelijkheid erover neemt en dit met mij oplost.
Hoofdkantoor heeft het opgelost maar karwei vleuten nam niet zijn verantwoordelijkheid en dat is heel jammer.

Ook een klacht indienen over Karwei?