Opgelost door Karwei: Slechte service Karwei vleuterweide

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 377901
Gebruiker
Gedupeerd
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Karwei Vleuterweide heeft mij verkeerde info gegeven over een deur nu proberen ze er onderuit te komen door te ontkennen. Karwei klantenservice probeert wel te helpen maar de manier hoe de locatiemanager te werkt gaat is echt schandalig. Hij zou mij vrijdag hierover bellen en toen ik vandaag weer had gebekd en af vroeg waarom hij niet had gebeld gaf hij als antwoord dat hij mij niet hoeft te bellen want daar heeft hij personeel voor. Hij wilde niet eens mijn verhaal aan horen en gaf gelijk aan dat ik het zelf besteld had en de info die ik had gekregen er niet aan toe doet. Ik wilde de zelfde deur als in de bouwmarkt met de zelfde glazen. Ik kreeg een boekje mee en de jonge man heeft aangekruist wat ik online dan zou moeten aanvinken.

Gewenste oplossing

Mensen op de klantenservice doen hun best om het op te lossen maar ik wil dat karwei vleuten de verantwoordelijkheid erover neemt en dit met mij oplost.
Geboden oplossing
Hoofdkantoor heeft het opgelost maar karwei vleuten nam niet zijn verantwoordelijkheid en dat is heel jammer.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen