Klacht Karwei: Terugbetaling duurt te lang!

Klachtnummer
# 256288
Gebruiker
KoenBorg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari gordijnen op maat besteld (online). Deze werden geleverd in de verkeerde kleur. Compleet andere kleur dan aangegeven op de website.
Na mail conversaties plus 4 keer telefonisch contact moest ik mijn gordijnen inleveren bij een Karwei filiaal en zou ik mijn geld terug krijgen (dit zou 2 weken kunnen duren). Ik wacht nu al 4 weken op een terugbetaling van mijn gordijnen.
De hele administratie van de Karwei is rampzalig. Ik moet zelf meerder keren terug bellen om mijn geld terug te krijgen, vandaag nog steeds geen geld gezien en het duurt WEER langer. Het is echt ongelooflijk hoe die administratie werkt daar, verschrikkelijk!

De oplossing

Geld terug en wel vandaag!

Bijlagen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen