Klacht Karwei: Veel te hoge kosten voor montageservice

RBAmersfoort

Echt nooit weer... Gordijnen zijn prachtig, service was geweldig in de winkel in Hilversum, maar WOW... Echt echt echt nooit weer. Bizar hoe slecht een bedrijf het kan doen qua service. Echt bizar.

Ik koop 4 paar gordijnen + 4 gordijnrails t.w.v. ruim 2000,- en vraag daarbij in de winkel de montageservice aan op basis van het bedrag a 128,-. Echter blijkt er ergens een fout te zijn gemaakt door de Karwei en bleek dit bedrag maar voor 2 dingen te zijn, waardoor ik pas na afloop van de klus geïnformeerd werd over het verhoogde bedrag a 274,-.

Karwei is hier duidelijk in gebreke gebleven van hun informatieplicht die geld bij meerwerk (waar ik overigens op moment van uitvoer nog niet van op de hoogte was). Ik ontvang de monteur, laat zien waar de gordijnen moeten en achteraf krijg ik dus een onprettige verassing dat het bedrag ruim verdubbeld is.

Daarbij is de monteur 2 uur bezig geweest, en ook het tarief a 128,- zou redelijk (nog aan de hoge kant) zijn geweest om dit via Werkspot uit te voeren. Voor mij wees niets er vooraf op dat dit niet goed geoffreerd was. Karwei kan natuurlijk niet aantonen dat ik vooraf akkoord heb gegeven, want dat heb ik ook niet, maar ze sturen wel een incassobureau. Ik heb mij altijd bereidwillig getoond om het afgesproken bedrag te betalen, maar ik weiger 274,- te betalen voor een of andere arrogante idioot die niet eens zijn eigen trap en bouwstofzuiger meeneemt en daarbij op de minuut nauwkeurig 2 uur bezig is. Het is toch geen topadvocaat?

Los daarvan werken de elektrische gordijnrails nog niet eens naar behoren. De website geeft aan dat ze werken met een home domotica systeem, maar het werkt niet zonder nog zendertjes erbij te kopen van 180,-. Dus heel veel verborgen kosten.

Als je dan achteraf bezwaar maakt over de kosten doen ze niets dan zeggen ze zij gelijk hebben, en als je nog eens telefonisch contact opneemt, weigeren ze je door te verbinden naar iemand die er wel over gaat en hangen ze simpelweg de telefoon op. Wat een bizar bedrijf.

Ik wil dat het factuurbedrag teruggebracht wordt naar de afgesproken 128,- want er is vooraf nooit toestemming gevraagd of mij aangegeven dat het bedrag hoger zou zijn en ik krijg achteraf een rekening van 274,-.

Situatie:
- Ik koop 4 paar gordijnen, 4 gordijnrails (waarvan op advies 2 in de winkel) en vraag in de winkel de montageservice aan omdat er een bedrag bij komt staan van 128,-. Als ik vooraf was geïnformeerd dat dit bedrag anders was geweest had ik de opdracht nooit gegeven. Ik was namelijk in de veronderstelling dat ook voor het ophangen van alle gordijnen/rails was. Lijkt me logisch als je rekening houd met het marktconforme tarief a 35-45 euro per uur (excl. btw) en de monteur 2 uur bezig is geweest. De monteur had geen trap bij zich, geen bouwstofzuiger etc.

Los daarvan werken de elektrische gordijnen nog niet naar behoren (ze werken niet op het home domotica systeem zonder dat er zendertjes bijgekocht moeten worden a 180,-). Ondanks dat ik bezwaar maak, sturen

Ook een klacht indienen over Karwei?