Klacht Karwei: Verf kwaliteit Histor

Klachtnummer
# 179216
Gebruiker
Parry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vol vreugde begonnen wij aan onze verfproject thuis waarbij de muren en plafond geverfd zou worden. Voor de woon operavlakte hadden wij 2 emmers nodig van Histor Ral 9010. Al onze aankopen hadden wij gedaan bij Karwei. Nadat de muren en het plafond was geverfd zagen wij overduidelijk een tal van banen en kleurverschil op de plafond als op de muren in alle kamers. Helaas , we gingen terug naar Karwei en kochten daar weer 2 emmers. Tot onze grote schrik hebben wij het verfwerk een drietal keer herhaald waarna er nog steeds banen en kleurverschil zichtbaar was. Machteloos en nog maar een schilder ingehuurd om het werk te verrichten , tevergeefs mocht dit ook niet baten. Nu hebben wij enorme kosten gemaakt door zoveel liters verf te kopen. Op advies van de specialisten die bij karwei rondlopen, hadden wij echter 2 emmers nodig en niet 5liter. Zojuist contact gehad met Karwei en zelfs Histor weet niet waar het aan ligt. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd. Belachelijk!

De oplossing

Geld terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen