Klacht Karwei: Vergoeding laminaat Karwei

MinkeU

Wij hebben Karwei Cando laminaat gekocht en deze laten leggen door een extern bedrijf. Na 4! dagen gaf het laminaat gebreken er kwamen stukjes van de hoeken van het laminaat dit op verschillende plekken. Dit bij Karwei gemeld en de leverancier werd hier van de op de hoogte gesteld. Na aanleiding van onze klacht is er een expertise langs geweest. Deze zou een rapport opmaken en uitslag zouden wij van Karwei te horen krijgen. Na enige tijd hebben wij zelf gebeld naar Karwei en kregen we te horen dat het rapport al binnen was en dat ze over gingen tot het geheel vergoeden van de vloer. Maar we moeten zelf het laminaat verwijderen en zelf weer er in leggen. We zijn al circa 350 eur kwijt geweest aan het er laten in leggen. Nu weigert Karwei hier iets aan te doen. Dat wil zeggen dat wij wederom zelf moeten betalen voor het weghalen, leveren aan karwei en het leggen van het nieuwe laminaat. Hier ga ik niet mee akkoord. Ten slot is het laminaat hetgeen dat gebreken geeft , waarom moet ik dan de onkosten zelf gaan vergoeden?. Daarnaast de medewerker/directeur van filiaal berkel en rodenrijs was niet bepaals klantvriendelijk maar een behoorlijke hork aan de telefoon! Wat ik zeer zeker niet op prijs stel!

Vergoeding voor het verwijderen en leggen van het laminaat. Of een onkostenvergoeding. En een welgemeend excuses!

Ook een klacht indienen over Karwei?