Klacht Karwei: Verkeerde leveringen

jo_ootje

Op 5 juni bestelde ik twee binnendeuren (Charlie zwart met blank glas) met bijbehorend deurbeslag (hardware pakket 101 zwart). Het betrof een rechts- en een linksdraaiende deur. Elk met dezelfde afmeting.
Op 4 juli zou alles geleverd worden. Helaas werd er 1 deur geleverd en een verkeerd hardware pakket. Vervolgens met verschillende klantenservice medewerkers gesproken. De deur bleek zoek. Ik moest foto’s maken van de deur die geleverd was en het hardware pakket. Vervolgens zou er contact met mij op genomen worden. Helaas werd dit nooit gedaan, dus een aantal dagen zelf maar weer contact gezocht. Weer iemand anders aan de lijn en na het hele verhaal verteld te hebben, bedacht deze medewerker dat we wellicht een heel verkeerde bestelling hadden gekregen (op een van de bonnen stond een verkeerde naam en adres en het bleek dat deze persoon precies dezelfde deur had besteld). Hij zou weer contact opnemen met de klantenservice en er zou er contact met ons opgenomen worden. Uiteindelijk kregen wij te horen dat er vandaag een nieuwe deur werd geleverd met twee keer het juiste deurbeslag. Vanmorgen is de leverancier geweest en waar we al bang voor waren gebeurde: 1x het juiste deurbeslag, 1x verkeerd draaiende deur en 1x ontbrekend deurbeslag. Direct maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Opnieuw het hele verhaal uitgelegd en meer dan een uur aan de telefoon gezeten. Het kon niet worden opgelost op dit moment. Karwei legt het probleem bij de leverancier, de leverancier bij de vervoerder en uiteindelijk ben ik nu de dupe. De vervoerder heeft de verkeerde deur hier laten staan. Deze moet ik nu zelf van de pallet halen, veilig stellen en hier stallen. Als hij vervolgens moet worden omgewisseld wordt er van mij verwacht dat ik deze weer in pak en op de pallet zet zodat een vervoerder hem kan ophalen. Degene die ik als laatst aan de telefoon had beloofde mij dit door te zetten naar haar meerdere, zij hoopte dat deze er mee aan de slag zou gaan en dat ik er dan iets van zou horen en het zou worden opgelost. Al dacht zij ook dat hier wel even over zou gaan omdat er iets bewijs moest komen dat ik dus het verkeerde geleverd had gekregen.... Dit heb ik uiteraard direct gedaan dmv foto’s, maar helaas nog geen reactie.
Wat een trieste gang van zaken bij Karwei. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en heb er weinig vertrouwen in dat dit ooit nog goed komt.

Ik wil dat Karwei de door mij bestelde bestelling levert

Ook een klacht indienen over Karwei?