Klacht Karwei: Waar blijft mijn betaalde bestelling van 6 november 2021

Klachtnummer
# 578152
Gebruiker
Binnendeur06112021#
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Communicatie van mijn bestelling. vanaf 20 december 2021 al bezig waar blijft mijn bestelling. Mijn bestelling van 6 november 2021, zou geleverd worden tussen 7 en 19 december 2021. Op 20 december gebeld, mijn bestelling wordt geleverd op 14 januari 2022, 15 januari 2022 weer gebeld waar blijft mijn bestelling, deze wordt op 21 januari 2022 geleverd. Ook nog een mailtje gestuurd naar de klanten afdeling, krijg gewoon géén antwoord. En tot op vandaag nog steeds niets vernomen.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen