Klacht Karwei: Ware word niet geleverd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 440323
Gebruiker
fahrnisurf
Datum
1 reactie

Details

Klacht

6 April hout op maat besteld. Naar 4 weken nog steeds niet helder wanneer geleverd word. Tijdelijk laag de bestelling een week omdat blijkbaar twee artikel niet gescand waren. Levering word meerdere keer belooft maar kwam toch niet. Nu ligt de levering volgens Karwei een week bij de transporteur, zonder update. Officiële status nog steeds in behandeling.

Gewenste oplossing

Waren spoedig afleveren.
Geboden oplossing
Naar 7 weken wachten Brief gestuurd met laatste kans om te leveren. Ook weer gebeld. Helaas krijg ik daar ook geen informatie. Heb de order hout op maat geannuleerd. Bevestiging gekregen, 14 dagen geld terug. Prima. Drie dagen later belde de transporteur dat de levering behalve een item klaar staat. Maar nu heb ik het zoals 20 keer bij de hotline gezegd niet meer nodig. Ontving dan nog een extra mail naar de annulierings bevestiging dat ik niet annulieren mag. Ik bestell nooit iets meer bij Karwei. 7 weken weten ze niet waarom ik geen levering krijg. De moment dat geannuliert wordt worden ze bezig. Nu wacht ik op mijn geld terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    fahrnisurf
    Datum
    Zinds 23 April ligt de bestelling bij de transporteur en wordt niet gelevered. Volgens Karwei doen zij een onderzoek. Maar Ik heb geen informatie over de onderzoek gekregen. Officiele staat bij de bestelling op de webpagina voltooid.
    Ik vindt het verveelend dat Karwei niet precies weet wat er an de hand is en met derde parteien werkt die niet betrouwbar zijn.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Karwei?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen