Wij vinden dat Kasteel van Rhoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kasteel van Rhoon: absurde afhandeling foutieve reservering op VERKEERDE naam voor kerstdiner 2013
Details
Klacht
Hoogvliet 30 december 2013EXTRACT BRIEF DIR. VAN KASTEEL VAN RHOON
TELEFONISCH EN VIA EMAIL HADDEN WIJ OP 11 OKTOBER EN D.A.V. VOOR 6 PERSONEN HET KERST-ARRANGEMENT GEBOEKT ONDER DE NAAM : J. VAN DER HAM
EEN EN ANDER IS BIJ HERHALING DOOR U BEVESTIGD.
TOT ONZE ERGERNIS BLEEK DAT TOEN WIJ N.B. ALS EERSTEN ARRIVEERDEN , ONZE NAAM NIET VOORKWAM OP DE GASTENLIJST. WIJ WERDEN GEWEIGERD. OOK DE 2 EMAIL BEV., DIE WIJ TOONDEN BRACHTEN DAARIN GEEN VERANDERING. NA EEN SCHOFFEREND OPONTHOUD VAN RUIM EEN HALF UUR BIJ DE INGANG , WAAR WIJ DOOR OVERIGE GASTEN ALS GATE CRASHERS WERDEN BESCHOUWD, WAS ONZE INTERESSE ONDER NULPUNT GEDAALD. EEN ESCAPE WAS ER NIET. UITEINDELIJK ZIJN WIJ MET DE NODIGE COMMOTIE BINNEN GELATEN. WIJ STONDEN OP DE LIJST ONDER: FAM VAN DER KAMP. GEEN ENKELE EMPATHIE IN ONZE SITUATIE OF
EXCUSES VAN DE MAITRE TENEINDE ONS HET KERSTGEVOEL TERUG TE GEVEN. WIJ ZIJN VERVOLGENS TIJDENS "HET TOETJE" VERTROKKEN. CONCL. BZAR; ABSOLUUT ONDER "KASTEELNIVEAU"
.
Gewenste oplossing
restitutie dinerrekening of minimaal de helft; geen vervangend dinerBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.