Klacht Kasteeltuinen: entreebewijzen niet geaccepteerd.

Theo

Op Koningsdag wilden we de kasteeltuinen in Arcen bezoeken. We hadden al wat oudere entreebewijzen die we bij een gelegenheid cadeau gekregen hadden. Deze werden bij de kassa geweigerd. Reden: De tuinen waren in andere handen overgegaan en de entreebewijzen waren niet meer geldig. Op de entreebewijzen staat dezelfde naam en hetzelfde logo in dezelfde kleuren als altijd.
De bewijzen bevatten hetzelfde e-mail- en websiteadres en telefoonnummer als voorheen. Op de entreebewijzen staat geen einde geldigheidsdatum aangegeven. De kassière had volgens eigen zeggen de opdracht om deze oude bewijzen "ongeldig" te maken. Dit heb ik uiteraard niet laten doen. Zijn de bewijzen inderdaad waardeloos geworden?

toegang tot het park met deze bewijzen.

Kasteeltuinen
    Geachte heer Dinnissen,
    U heeft nog kaarten in uw bezit die voor augustus 2012 gekocht zijn bij de organisatie die destijds eigenaar was van Kasteeltuinen Arcen. Aangezien u in de directe omgeving van het park woont zal u beslist niet ontgaan zijn dat het park in september 2012 failliet is gegaan en dat de stichting het Limburgs Landschap de zorg voor de gebouwen en het park op zich heeft genomen. Ook heeft de stichting besloten het park weer open te stellen voor het publiek. We worden natuurlijk nog regelmatig geconfronteerd met zaken uit het verleden. Zo ook met de entreebewijzen die destijds verkocht zijn. Formeel hebben wij echter geen binding met het gefailleerde bedrijf. Mocht u een claim willen indienen dan kan dat bij Aben & Slag Advocaten Schoutlaan 9 Postbus 270 6000 AG Weert T +31 (0)495 53 61 38 F +31 (0)495 53 91 34 .
    Wij doen ons uiterste best om het park en de monumenten een goede toekomst te geven en investeren op dit moment miljoenen in het park. Het is beslist de moeite waard om te bezoeken. De oude entreebewijzen geven echter geen toegang meer.
    Hoop u hiermee op een correcte manier te hebben geantwoord. Met vriendelijke groet,Rob Rambags
    manager
    kasteeltuinen Arcen / Stichting het Limburgs Landschap

Ook een klacht indienen over Kasteeltuinen?