Klacht KastenGigant.nl: Loftdeuren met verkeerd akoustisch patroon geleverd

Désiré

Het gaat over de loftdeuren met akoestisch patroon die ik eind maart 2017 bij kastengigant heb besteld.
15 juni ( na 2,5 maand wachten ) zijn de deuren bezorgd op de begane grond, plaatsing op de 1e verdieping zou ik zelf doen.
Bij het uitpakken bleek dat 1 deur een akoestisch patroon had en de andere deur geen patroon.
Contact opgenomen met kastengigant in juni. Gevraagd om een deur met een akoestisch patroon en foto 1 meegestuurd van de situatie.
Nieuwe deur zou worden opgestuurd, 17 augustus ( na 2 maanden wachten ) geleverd, blijkt de deur een ander patroon te hebben dan mijn 1e deur en ipv een rechterdeur is een linkerdeur geleverd.
Weer contact opgenomen met kastengingant , foto meegestuurd.
Zelf voorgesteld om de oude deur zonder patroon op te laten halen, tenslotte is dit een goede rechterdeur en al op maat gemaakt.
27 september is de deur opgehaald. Contact gehad met Dekker over het transport, op hun verzoek een foto geplakt op de zijde waar de gaatjes moesten komen en op de foto stond ook duidelijk het patroon van de gaatjes.
10 november ( na 1,5 maand wachten ) is de deur gebracht. Op de dag vd bezorging wil ik de deur bekijken, maar de transporteur wilde niet wachten. En ik had het vertrouwen gezien de foto’s dat het goed gekomen zou zijn.
En tot mijn stomme verbazing was het weer het verkeerde patroon.

Nu heb ik 2 deuren met het verkeerde patroon en ik heb geen handvaten zoals op mijn originele deur.
Hierover een e-mail gestuurd en mijn geld teruggevraagd. Hun antwoord was dat zij het wilden oplossen. In Januari 2018 zouden nieuwe loftdeuren zijn besteld met het juiste patroon. Na e-mail en sms contact geen duidelijke leveringsdatum en op mijn laatste sms zelfs geen antwoord gekregen. In middels is het 9 juli 2018 en nog geen nieuwe deuren.

Alsnog nieuwe deuren of mijn geld terug.

Wij vinden dat KastenGigant.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KastenGigant.nl?