Klacht Kattenberg Verhuizingen: Schade, indirect veroorzaakt (onzorgvuldigheid) door verhuisbedrijf wordt niet vergoed

sad Niet opgelost
Klaas

Bij het verhuizen (27 december 2021) is door de verhuizers een tussendeur/branddeur uit het kozijn gehaald en voor het kozijn gezet. Mijn 10 jarige dochter (door lockdown geen school) ziet niet dat de deur uit het kozijn is en sluit de deur. De zware deur valt met een zware klap op de grond.

Kattenberg wil de schade niet vergoeden en zegt dat dit hoort bij de opstal verzekering van de verhuurder. Mijn aansprakelijkheid verzekering zegt dat de schade hoort bij de opstal verzekering van de verhuurder. De verhuurder zegt dat de opstal verzekering deze schade niet vergoed.

Wie moet de schade vergoeden?

Correcte afwikkeling van schade
Jammer dat Kattenberg geen reactie geeft. De verhuizing zelf verliep vlot en keurig. Alleen de deur die ernstig beschadigd is.

Wij vinden dat Kattenberg Verhuizingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kattenberg Verhuizingen?