Klacht Kaufmann Matrassen: Natuurlatex matras heeft kuil en/of snelle kuilvorming.

Gebruiker1532265414

Het eerste natuurlatex matras dat ik bij Kaufmann bestelde (stevigheid 'Soft') had binnen 2 maanden een kuil.
Geruild, maar het 2e matras (ook 'Soft') leek bij ontvangst al een kuil te hebben.
Geruild voor een 'Medium' stevigheid met bijbetaling van €100,-.
Dit 3e matras had een doordringende geur van een oplosmiddel. Het leek naar Ether te ruiken toen ik de plastic verpakking er af haalde. Bovendien had het matras een hard en een zacht gedeelte. Bij inspectie bleek het matras uit 2 aan elkaar gelijmde delen te bestaan.
Geruild voor een nieuw 'Soft' matras.
Het 4e matras wat zodoende geleverd werd, bestaat eveneens uit 2 aan elkaar gelijmde delen. Het lijkt ook nu (enkele weken verder) al een kuil te krijgen.

Kaufmann is niet makkelijk telefonisch te bereiken. Eenmaal contact, krijg ik steeds iemand anders aan de telefoon. Het frequente mailcontact levert geen namen op van afzender, behalve 'Kaufmann'.
De €100,- die ik bij moest betalen voor het Medium matras, heb ik niet terug gekregen toen ik het weer terugruilde voor een Soft matras.
Ik krijg geen antwoord op de vraag hoe ik zeker kan weten dat het matras Natuurlatex is.
Ik krijg geen antwoord op de vraag wat het scherpe oplosmiddel was.
Ik krijg geen antwoord op de vraag wanneer ik mijn €100,- terugkrijg.
Ik krijg geen antwoord op mijn dringende vraag om het matras weer terug te nemen met teruggave van alles wat ik betaald heb.k
De laatste reactie was van 4 weken geleden met de mededeling dat er "zo snel mogelijk op gereageerd zal worden."

Ik wil dat ik het huidige matras dat ik nu heb, terug genomen gaat worden zodra ik elders een ander (beter) matras heb besteld (en ontvangen). Ik wil ook al het geld dat ik betaald heb, teruggestort wordt op mijn rekening.

Wij vinden dat Kaufmann Matrassen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kaufmann Matrassen?