Klacht Kaufmann Matrassen: Waardeloos topdekmatras

Klachtnummer
# 359745
Gebruiker
Maria Richtje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het topdekmatras dat ons werd geleverd blijkt beschadigd te zijn.
Het matras heeft bovendien niet de dikte die we hebben besteld.
Besteld werd een NASA traagschuimmatras van 5 cm.
De dikte van het geleverde topdekmatras blijkt slechts 4,1 cm.
De tijk lubbert erom heen.
Leverancier meldt dat het matras dikker wordt als je het een paar dagen laat liggen. Dit is niet zo.
We vragen ons nu dus ook af of (en in hoeverre) dit wel een traagschuimmatras is: het staat nergens op vermeld.
We hebben de leverancier geinformeerd en een foto gestuurd van de beschadiging.

De oplossing

Haalt het topdekmatras op en betaalt ons ter plekke € 137,00

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kaufmann Matrassen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kaufmann Matrassen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen