Klacht Kaufmann Matrassen: Zeer klantonvriendelijk, onprofessioneel bedrijf, slechte amateurische site met nep-aanbiedingen.

Klachtnummer
# 340749
Gebruiker
Toon1960
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de site 2 matrassen besteld en aangegeven betalen bij aflevering, maar vervoerder had geen mobiel pinapparaat. Contant betalen of nieuwe afspraak maken. Contant betaald. 2 dezelfde matrassen besteld maar 2 verschillende geleverd. Klacht doorgegeven met voorstel om 1 x nieuw (duurste) matras te leveren tegen bijbetaling. Kaufmann was daar niet toe bereid, alleen omruiling 2 dezelfde matrassen. Opnieuw voorstel gedaan of mogelijk compensatie. Geen compensatie. Alleen omruiling 2 dezelfde matrassen. Koerier aan de deur geweest voor omruiling zonder bericht vooraf. Kaartje in de brievenbus: Binnen 5 dagen reageren anders gaan matrassen retour naar afzender of zelf afhalen/omruilen bij vervoerder.
Wederom contact met Kaufmann, geen excuses, er wordt ook niet inhoudelijk ingegaan op mail met opsomming van fouten.
Uiteindelijk besloten om de 2 verschillende matrassen te behouden omdat wij niets meer met dit klantonvriendelijke, onprofessionele bedrijf te maken willen hebben.

De oplossing

Niets, wil hier niets meer mee te maken hebben. Ik wil dit alleen gemeld hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kaufmann Matrassen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kaufmann Matrassen?