Klacht Kav Autoverhuur: Teveel afgeschreven registratiekosten

Klachtnummer
# 167962
Gebruiker
gvd93
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het huren van een bestelwagen bij Kavcar via de Ikea horen de registratiekosten 10,- te zijn voor Ikea Family Members. Vervolgens zijn deze registratiekosten 25,- bij afrekenen zonder een optie voor de 10,-. Na bellen hierover door Ikea zelf, die ons te hulp stond, werd beloofd dat dit achteraf verrekend wordt op de factuur. Vervolgens kregen we een factuur waarbij de 25,- registratiekosten nogmaals in rekening gebracht werden en geen 15,- vermindering op het totaalbedrag. Na contact hierover werd alleen de 15,- van de registratiekosten in mindering gebracht en alsnog niet de 25,-, die dubbel gefactureerd is. Vervolgens leggen wij voor de 3e keer het probleem uit bij Kavcar, waarbij geïrriteerd gereageerd wordt en men geen gehoor geeft aan het probleem. Vervolgens wordt door de medewerker ook nog eens gezegd dat het "niet in jip en janneke uitgelegd hoeft te worden”, terwijl het duidelijk uitgelegd is op een duidelijke en nette manier wat het probleem is.

De oplossing

Nieuwe klanten die bij de ikea huren, horen bij registratie als ikea family lid een optie voor 10 euro registratiekosten te kunnen selecteren. Achteraf gaat er namelijk een hoop mis omtrent de facturering vanwege deze omslachtige verwerking van de registratiekosten. Ik verwacht ook vanuit de klantenservice dat er geluisterd wordt naar een klacht en dat niet zelf verkeerde assumpties gedaan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kav Autoverhuur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kav Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen