Klacht KAV Connectcar: 45 in de vrieskou moeten wachten, klantenservice zeker 40 min lang NIET bereikbaar

md01

Afgelopen zaterdag had ik vanaf 15.00 een auto gereserveerd. Bij de auto aangekomen heb ik volgens de procedure de sms 'go' verstuurd. Maar de auto ging niet open. Na 8 min heb ik de klantenservice gebeld. Na 10 min wachten zonder iemand aan de telefoon gekregen te hebben, heb ik een tweede poging gedaan. Na een extra 20 minuten wachten heb ik opgehangen. De enige keuze die ik had was met OV gaan. Een paar uur later was de klantenservice wel bereikbaar. Er is mij beloofd dat ik afgelopen maandag na overleg met de directie teruggebeld zou worden. Tot op heden heb ben ik niet gebeld.
Connectcar reageert per mail ''Wij betreuren dat u onze helpdesk niet heeft kunnen bereiken. De oorzaak kunnen wij niet achterhalen."

Ik ben zeer teleurgesteld in Connect Car, ik wil dat de rit (waar ik dus geen gebruik van heb gemaakt) niet in rekening wordt gebracht. Daarnaast wil ik mijn inschrijfgeld terug. Ik verwacht van een autoverhuurbedrijf met toezeggingen op hun website van 24/ 7 bereikbaarheid dat ik binnen redelijke termijn wordt geholpen. Als ConnectCar helemaal niets kan aangeven over mogelijke oorzaken van het niet bereikbaar zijn en mij gewoon meer dan 40 minuten in de kou laat wachten , dan ben ik het vertrouwen kwijt in dit bedrijf en wil ik mij kunnen uitschrijven.

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?