Klacht KAV Connectcar: Als klant weigeren zonder duidelijke opgaaf van reden

Klachtnummer
# 418896
Gebruiker
H. Abdel-Atty
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dienst geweigerd, in eerste instantie werd verwezen naar Experian kredietcheck. Nadat die van tafel was, bleef reactie/verklaring uit waarom Connectcar mij niet als klant wenst.

De oplossing

Reageren waarom Connectcar mij niet als klant wenst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen