Klacht KAV Connectcar: ConnectCar is een zeer klant onvriendelijk bedrijf!

HarryB

Op 1 juli 2013 ben ik lid geworden van Connectcar. Op 5 juli werd € 25.00 eenmalige administratiekosten van mijn rekening afgeschreven.

Op zaterdag 27 juli 2013 heb ik voor de eerste maal gebruik gemaakt van een auto en op 1 augustus ’13 kreeg ik de maandafrekening waarop opnieuw € 25.00 administratiekosten werd berekend.

Op mijn verzoek dit bedrag weer op mijn rekening terug te storten werd niet ingegaan. Men stelde dat dit zou worden verrekend met de eerst volgende factuur. Ik heb toen laten weten dat ik het bedrag liever op mijn rekening terug gestort zou zien, het was tenslotte niet mijn fout.

Omdat daar niet op werd gereageerd en het bedrag ook niet werd terug gestort heb ik het tenslotte laten storneren. Vrijwel onmiddellijk kreeg ik het bericht dat vanwege deze handeling ik € 30.00 moest betalen plus het gestorneerde bedrag.

Om het niet verder te laten escaleren heb ik het door Connectcar gevraagde bedrag (terecht of onterecht) overgemaakt en heb in een aangetekende brief (n.b. door Connectcar vereist) tegen deze klantonvriendelijk gang van zake geprotesteerd en hen erop gewezen dat er nu weer opnieuw sprake was van een dubbele betaling. Daarop is nooit gereageerd.

Bij het opschonen van mijn administratie kwam deze klantontvriendelijke handelswijze van Connectcar weer ten tonele. Ik heb Connectcar in een e-mail laten weten dat ik geen auto meer rij en niet meer in het bezit ben van een geldig rijbewijs, zij mij het te goed op mijn bankrekening kunnen overmaken aangezien er dus geen faktuur meer zal komen waarmee mijn tegoed verrekend zou kunnen worden. Ook daarop geen reactie.

Op 16 mei 2018, heb ik Connectcar mijn verzoek nogmaals gemaild maar helaas geen antwoord.

Terug storten van het te veel betaalde bedrag.

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?