Klacht KAV Connectcar: connectcar komt verantwoordelijkheid en afspraken niet na

# 51994
Marjolein de Winter

In september heb ik tijdens de gebeurtenis melding gemaakt en direct erna schriftelijk een klacht ingediend over het voertuig wat niet aanwezig was op het tijdstip wat ik had gereserveerd. Hierdoor heb ik een half uur vertraging opgelopen op mijn afspraak, moest ik naar een andere lokatie gaan voor een vervangende auto, dat was een duurdere auto. met duurdere benzine.
Op de terugweg bleek dat de parkeerplek bezet was door een foutieve parkeerder, hierdoor moest ik de klantenservice van connectcar opnieuw bellen en werd mij verteld dat ik een andere parkeerplaats mocht zoeken. Dit was moeilijk te vinden midden in de stad, dus ik kwam over mijn gereserveerde tijd heen.
Alle gevolgen zijn financieel aan mij doorberekend. Na een half jaar heb ik nog geen restitutie of toezegging van restitutie. Zelfs t 'hoofd' komt zijn afspraken niet na om contact met mij op te nemen.
Zij rekenen de laatkomer wel 25 euro boete.

Restitutie van het verschil van de duurdere auto met duurdere benzine ten opzichte van de auto die ikzelf had gereserveerd voor die avond

Restitutie van een uur extra huur die is ontstaan door de foutparkeerder en de te laat komende klant.

Restitutie inschrijfgeld, aangezien een maand na inschrijving deze gebeurtenis al is voorgevallen en connectcar zich niet heeft gehouden aan beleid en voorwaarden van inschrijving

Compensatie voor het ongemak, tijd en belkosten om contact te krijgen met connectcar.

Per direct beëindigen lidmaatschap connectcar

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?