Klacht KAV Connectcar: Connectcar zeer klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 305909
Gebruiker
Patrick99
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betreft ook een klacht over Connectcar. Van elke fout die zij maken, en die maken ze geregeld, worden de nadelige consequenties ervan doorberekend aan de klant. Als je om herstel/opheldering vraagt wordt nooit gereageerd. Telefonisch ook altijd behoorlijk asociaal te woord gestaan. Simpelweg een foute tent waar je indien mogelijk met een grote boog omheen moet lopen.

De oplossing

Fstsoenlijk personeel dat begrijpt dat ze leven van het geld van hun klanten en fus weten hoe met klanten om te gaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen