Klacht KAV Connectcar: Onterechte storneringskosten

Klachtnummer
# 33277
Gebruiker
Eomp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 augustus krijg ik een rekening van Connect Car, die rond 3 augustus automatisch van mijn rekening wordt geschreven. Door onvoorziene omstandigheden kon het bedrag niet worden afgeschreven.
Op 12 augustus krijg ik een email, waarin staat dat mijn lidmaatschap geblokkeerd is wegens stornering en dat de administratiekosten/deblokkeringskosten/storneringskosten € 30,00 zijn. Ik heb geen betalingsherinnering ontvangen heb geen 14 dagen de tijd gehad om te betalen.
Ik heb via een mail aangegeven dat ik de handelswijze niet klantvriendelijk vind en dat ze volgens de Wet Wik eerst een kosteloze betalingsherinnering horen te sturen, voordat ze extra kosten in rekening brengen. Hier wordt inhoudelijk niet op gereageerd, ze vragen wel begrip voor hun handelswijze en vervolgens krijg ik een aanmaning.
Ik heb hier wederom over geklaagd en vervolgens hebben ze mijn abonnement opgezegd. Tijdens telefonisch contact willen ze geen verdere uitleg geven en niet werken naar een oplossing.

De oplossing

Ik wil van de storneringskosten af. Ik vind €30,00 buiten proportioneel en daarnaast niet rechtsgeldig.
Ik vind de eenzijdige communicatie zeer vervelend. Er wordt niet uitgelegd en er wordt ook niet naar een gezamenlijke oplossing gewerkt. Echt vreemd, want ik ben al jaren klant en heb nooit betalingsproblemen. Ik voel me aan de kant gezet en bedreigd met een aanmaning.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen