Klacht KAV Connectcar: Onterechte storneringskosten

Eomp

Op 1 augustus krijg ik een rekening van Connect Car, die rond 3 augustus automatisch van mijn rekening wordt geschreven. Door onvoorziene omstandigheden kon het bedrag niet worden afgeschreven.
Op 12 augustus krijg ik een email, waarin staat dat mijn lidmaatschap geblokkeerd is wegens stornering en dat de administratiekosten/deblokkeringskosten/storneringskosten € 30,00 zijn. Ik heb geen betalingsherinnering ontvangen heb geen 14 dagen de tijd gehad om te betalen.
Ik heb via een mail aangegeven dat ik de handelswijze niet klantvriendelijk vind en dat ze volgens de Wet Wik eerst een kosteloze betalingsherinnering horen te sturen, voordat ze extra kosten in rekening brengen. Hier wordt inhoudelijk niet op gereageerd, ze vragen wel begrip voor hun handelswijze en vervolgens krijg ik een aanmaning.
Ik heb hier wederom over geklaagd en vervolgens hebben ze mijn abonnement opgezegd. Tijdens telefonisch contact willen ze geen verdere uitleg geven en niet werken naar een oplossing.

Ik wil van de storneringskosten af. Ik vind €30,00 buiten proportioneel en daarnaast niet rechtsgeldig.
Ik vind de eenzijdige communicatie zeer vervelend. Er wordt niet uitgelegd en er wordt ook niet naar een gezamenlijke oplossing gewerkt. Echt vreemd, want ik ben al jaren klant en heb nooit betalingsproblemen. Ik voel me aan de kant gezet en bedreigd met een aanmaning.

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?