Klacht KAV Connectcar: Onverwachte inschrijfkosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106170
Gebruiker
yolandal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb me aangemeld bij www.connectcar.nl, autoverhuurbedrijf. Zij hebben een pagina met 'Wat kost het' wat direct inzage geeft in de kosten, geen borg, inschrijving leek gratis. Ook stond er een icoontje in mijn woonplaats wat qua afstand voor mij gunstig was.
3 weken na aanmelding kreeg ik een factuur van 25 euro voor inschrijfgeld. Ik was compleet verrast. Het was toch gratis? Toen ik terugging naar de pagina 'Wat kost het' zag ik in de footer een regeltje 'Eenmalig inschrijfgeld 25 euro'. Huh, dit zijn toch feitelijke kosten? Had dit niet bovenaan moeten staan?
Na een telefoontje en een mailtje werd ik afgescheept met een 1-regel antwoord 'dat dit nou eenmaal zo is en het werk voor mijn inschrijving de kosten rechtvaardigt'.
In mijn ogen een klantonvriendelijke gang van zaken. Eerst feitelijke kosten niet duidelijke vermelden, en vervolgens een nota sturen. Daarbij komt nog dat er in mijn woonplaats toch geen afdeling zit. Al met al spijt, en ik vind dit ook wel misleiding.

De oplossing

Mijn account wil ik geannuleerd hebben omdat ze uiteindelijk toch niet in Hoofddorp zitten. Hiervoor wil ik dan ook de nota van 25 euro niet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    yolandal
    Datum
    Het bedrijf heeft helemaal niet gereageerd en ik moest gewoon betalen. Geld weggegooid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yolandal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen