Klacht KAV Connectcar: Onverwachte inschrijfkosten

yolandal

Ik heb me aangemeld bij www.connectcar.nl, autoverhuurbedrijf. Zij hebben een pagina met 'Wat kost het' wat direct inzage geeft in de kosten, geen borg, inschrijving leek gratis. Ook stond er een icoontje in mijn woonplaats wat qua afstand voor mij gunstig was.
3 weken na aanmelding kreeg ik een factuur van 25 euro voor inschrijfgeld. Ik was compleet verrast. Het was toch gratis? Toen ik terugging naar de pagina 'Wat kost het' zag ik in de footer een regeltje 'Eenmalig inschrijfgeld 25 euro'. Huh, dit zijn toch feitelijke kosten? Had dit niet bovenaan moeten staan?
Na een telefoontje en een mailtje werd ik afgescheept met een 1-regel antwoord 'dat dit nou eenmaal zo is en het werk voor mijn inschrijving de kosten rechtvaardigt'.
In mijn ogen een klantonvriendelijke gang van zaken. Eerst feitelijke kosten niet duidelijke vermelden, en vervolgens een nota sturen. Daarbij komt nog dat er in mijn woonplaats toch geen afdeling zit. Al met al spijt, en ik vind dit ook wel misleiding.

Mijn account wil ik geannuleerd hebben omdat ze uiteindelijk toch niet in Hoofddorp zitten. Hiervoor wil ik dan ook de nota van 25 euro niet betalen.

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

yolandal
    Het bedrijf heeft helemaal niet gereageerd en ik moest gewoon betalen. Geld weggegooid.

yolandal

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?