Klacht KAV Connectcar: Op hoge kosten gejaagd door uren rondjes te moeten blijven rijden omdat hun parkeerplaats bezet was.

Ontevreden gebruiker

Echte afrader. Meerdere malen teruggekomen om uit te vinden dat de vaste parkeerplaats bezet was. De oplossing van de hulplijn (voor zover ze bereikbaar waren): rond blijven rijden tot er een parkeerplaats in hetzelfde gebied vrijkomt. Zelf al duurde dat soms tot 4 uur. De kosten voor de tijd en kilometers in die tijd werden volledig doorberekend. Op één avond maar op aanraden van de medewerker geparkeerd op een andere plek en daar ontving ik maar liefst twee parkeerbonnen voor. Ook die kosten waren, volgens Connect Car heel vanzelfsprekend, voor mij.

Vervolgens ontvang ik uit het niets een brief van een incassobureau. Herinneringen of aanmaningen zijn echter - aantoonbaar - nooit verzonden. Connect Car kan dat op mijn verzoek ook niet aantonen, maar houdt wel vast aan de incassokosten. Ze willen graag even 40,- verdienen en hopen dat iemand daar in trapt.

Beide parkeerboetes voor parkeren op hun aanwijzing volledig vergoeden, kosten voor op hun aanwijzing rondjes blijven rijden vergoeden, incassokosten zonder herinnering of aanmaning verstuurd te hebben intrekken.

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?