Klacht KAV Connectcar: Unmaintained cars

Klachtnummer
# 506491
Gebruiker
ripiddo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I am a long time KAV Connectcar customer, 6 years now. I used their car on a Friday afternoon to pick up my daughter from school. I waited outside of the school for 10 mins ignition keys on. Then when I tried to start the car it did not start. Apparently, the battery died. Normally the ignition stays on more than 24 hours and you may not still get a dead battery which means they have pretty bad unmaintained cars. They on the phone first agreed to do a refund but then the next day they denied it. I also needed to take Uber to our arrangement. I have the record of my conversation but they are pretty reckless about the issue. Switched to another company.

De oplossing

Refund the 28 euro I have paid and 10.00 euro Uber charge to be refunded.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KAV Connectcar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KAV Connectcar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen