Wij vinden dat Kavel84.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kavel84.nl: Kavel84 verandert na aankoop de retourvoorwaarden waardoor je niet al je geld terugkrijgt.
Details
Klacht
Kavel84 houdt zich niet aan de eigen retourvoorwaarden: na aankoop van 6 rollen behang hebben wij binnen de herroepingstermijn van 14 dagen aan Kavel84 aangekondigd dat wij graag 4 van de 6 rollen willen retourneren. Omdat het retourneren niet via de retour-toul op de website lukte, heb ik per mail contact opgenomen. In de daarop volgende mailwisseling gaf Kavel 84 opeens aan dat ze niet de volledige kosten konden terugstorten; slechts 75% per rol zouden we terugkrijgen (omdat Kavel84 deze rollen direct via de leverancier had besteld/laten bezorgen). Bij aankoop stond deze afwijkende voorwaarde niet aangegeven in het bestelproces, noch stond dit op de webpagina 'retour' op de website van Kavel84, noch stond dit in de algemene voorwaarden van de winkel. Na een mailwisseling over dat ik hier niet mee akkoord ging, heeft Kavel84 weliswaar excuses aangeboden, maar bleven ze erbij dat ik zelf kon kiezen; 75% van het bedrag terug, of de rollen houden. Zij hebben vervolgens de informatie op hun webpagina 'retour' aangepast, echter staat 'behang' nog steeds niet als product met afwijkende retourvoorwaarde in hun algemene voorwaarden. Op het verzoek om informatie te ontvangen over het indienen van een klacht werd niet ingegaan (ook al staat in hun eigen algemene voorwaarden dat zij beschikken over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure).Gewenste oplossing
Kavel84 mag niet na het sluiten van een koopovereenkomst de retourvoorwaarden aanpassen en dient na retournering van de producten het door mij betaalde bedrag in zijn volledigheid terug te storten. Toekomstige consumenten dienen daarnaast ook hun producten te kunnen retourneren volgens de voorwaarden die gelden ten tijde van de aankoop; Kavel84 dient zich te houden aan zijn eigen algemene voorwaarden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.