Klacht KaYaFX: geen communicatie en beleggen terwijl er duidelijk aangegeven is dat dit niet mag

Klachtnummer
# 299307
Gebruiker
J. Heijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ze gaan door met beleggen met geld waarvan je aangegeven hebt dat je dat wilt opnemen terwijl ik in de chat met een medewerker en een mail naar de accountmanager heb aangegeven dat ze dat niet meer mogen

De oplossing

uitbetaling van het bedrag dat ik op zou nemen en dat ook is bevestigd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KaYaFX hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KaYaFX?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen