Klacht Kazam Mobile: Geen gehoor na 2 maanden wachten op gratis schermreparatie. Telefoon bij de service.

Babette

Bij de Kazam smartphone die ik kocht bij Kijkshop was een gratis schermreparatie 1 van de services. Via de internationale site van Kazam was dit voor zover ik kon bepalen niet meer mogelijk, doordat ik mijn telefoon niet tijdig aan had gemeld, uiteindelijk kwam ik bij een Nederlandse site van Kazam terecht. (www.kazammobile.nl) Daar heb ik naar gebeld. Het was geen probleem dat ik mijn telefoon niet aan had gemeld en kon hem gewoon opsturen.
Ik heb mijn telefoon aangetekend(!) verzonden via PostNL. (verstuurd op 21-6-2016) En via PostNL is duidelijk dat het pakket is aangekomen.
Ondertussen nogsteeds niets van gehoord, verschillende keren op verschillende dagen met hetzelfde telefoonnummer gebeld, maar er werd niet opgenomen en er speelde een voicemail af dat er wegens administratieve problemen niet opgenomen werd.
Toen ik op de facebook pagina van KazamNederland keek zag ik dat er meer mensen waren, maar daar werd na 4 maanden nogsteeds gezegd dat ze op een onderdeel wachten.

Mijn -gemaakte- telefoon terug, een nieuwe telefoon krijgen of mijn geld terug.

Wij vinden dat Kazam Mobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!