Klacht Kazam Mobile: Geen reparatie en slechte service

Ina Slob

Vorige week, 12-04, heb ik contact gehad met de klachtenservice van Kazam Mobile. Ik kon op dat moment geen verbinding maken met een WIFI netwerk. Op dat moment was de oplossing het versturen van mijn telefoon voor reparatie. Afgelopen donderdag, 21-04, kreeg ik mijn telefoon terug. Helaas was er niet duidelijk welke reparatie er gedaan werd.
Vanochtend had ik helaas weer met hetzelfde probleem te maken. Ik heb dus weer gebeld en het probleem uitgebreid verteld. Mevrouw gaf toen aan dat ze gingen zoeken naar een oplossing, want dit was een onbekend probleem. Nadat ik om 15.30 nog steeds geen reactie hierop had gekregen, heb ik weer contact opgenomen. Er was nog geen oplossing gevonden. Meneer vroeg mij om het complete verhaal weer uit te leggen. Wel drie keer omdat het hem niet duidelijk werd. Blijkbaar is het een probleem wat niet zou moeten bestaan. Daarna vroeg ik welke oplossing er gevonden kon worden, en of dat nog voor dit weekend kon. Helaas moet ik wachten tot volgende week.

Een nieuw product of het aankoopbedrag terug
Tevens compensatie van de volgende zaken:
-Vergoeding kosten verzending telefoon waarna het niet gerepareerd is
-Vergoeding gebruik databundel
-vergoeding telefoonkosten contact met klantenservice

Wij vinden dat Kazam Mobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!