Opgelost door Kazam Mobile: onbereikbaarheid Kazam, lange reparatieduur mobiel

Marjolein

Kazam biedt gratis vervanging van het scherm van de mobiele telefoon aan, binnen een jaar na aankoop. Op 19 april 2016 heb ik mijn toestel, na contact gehad te hebben met Kazam 020-7218912, opgestuurd. Tot op heden heb ik mijn mobiel nog niet terug. Meerdere keren gebeld. Er werd gezegd dat ze nog wachtten op een 'spare part'. 21 juni gebeld en toen was mijn mobiel 'in packing'. Volgens de medewerkster Serena was hij klaar om verstuurd te worden.
Vrijdag 1 juli weer naar Kazam mobile gebeld en krijg nu een bandje te horen: 'vanwege administratieve redenen is deze service niet beschikbaar.'
Op facebook lees ik een bericht van een klant op 29 juni met dezelfde klacht. Toen was Kazam ook al niet bereikbaar. Er is ook geen email-adres te zien op de site, dus ze zijn niet te bereiken, maar hebben wel mijn mobiel.
Ik heb mijn mobiele telefoon op 13 juni 2015 gekocht bij de Kijkshop.

Het liefst wil ik mijn mobiele telefoon met een nieuw scherm terug of een nieuw vergelijkbaar toestel. Als dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is, dan een financiële compensatie, zodat ikzelf een nieuw toestel kan kopen.

Wij vinden dat Kazam Mobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marjolein
    7 juli 2016 heb ik een nieuw toestel ontvangen met een berichtje erbij dat mijn oude mobiel niet te repareren was. Al met al een goede oplossing, alleen jammer dat het zo lang moest duren.