Klacht Kazam Mobile: Slechte service's en garantie

Klachtnummer
# 173385
Gebruiker
kenny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,
Ik heb op 14-04-16 een TORNADO 350 van het merk kazam bij bcc gekocht.
Binnen 3 weken werd de accu warm, en leg op de tafel waardoor het glas aan de achter kant klapte.
BCC vertelde mij dat ze er geen eens aan beginnen. Na meerdere malen met kazam aan telefoon bleek dat het vaker voor kwam. Na een paar weken wachten kreeg ik een berichten dat ik 60 euro moest betalen om hem te laten maken omdat het buiten de garantie viel en terug stuurde bedraag 30 euro(zonder dat die is gemaakt), der is altijd gezegd dat het ten alle tijden gratis was, terwijl ik daar toch meerdere malen om heb gevraagd. Het is nu een maand verder nog geen telefoon gezien. Alleen maar de prijsopgave. Kortom een slechte service en garantie.

MVg kenny

De oplossing

-aankoop bedrag terug.
- gratis terug sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kazam Mobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties