Klacht Kazam Mobile: Steeds problemen met dezelfde mobiel

lisetjuh

In september heb ik een mobiel van kazam gekocht. Ik heb er 3 maanden plezier van gehad, totdat opeens het oplaadpunt het niet meer deed. Dus ik ben teruggegaan naar de Kijkshop en heb hem laten terugsturen, er zit immers 3 jaar garantie op. Ook dat leek prima te gaan, ik haalde hem op en heb hem opgeladen (wat werkte, dus ik ging er vanuit dat hij weer goed was), waarna ik hem een tijdje in de kast in het doosje heb gelegd omdat ik even een mobiel wilde gebruiken die wel stuk mocht gaan en ik vond de Kazam daarvoor niet voor geschikt. Maar toen ik hem gister weer in gebruik wou nemen, bleek dat de wifi nu niet meer werkt. Alle netwerken geven namelijk max. nog 1 streepje bereik en de wifi werkt dan ook praktisch niet meer. Ik heb ongeveer 200 euro uitgegeven aan deze telefoon en ik heb er zo'n 3 maanden plezier van kunnen hebben. Als ik hem weer laat opsturen ben ik hem weer min. 4 weken kwijt. Ik baal ontzettend en zie het ook echt als een miskoop.

Ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug, de mobiel heeft niet de kwaliteit waar kazam hem mee verkoopt. Of allicht een andere telefoon of iets dergelijks, want mijn vertrouwen in dit toestel is nogal geschaad.

Wij vinden dat Kazam Mobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!