Klacht Kazam Mobile: Telefoon al meer dan 3 maanden kwijt.

Klachtnummer
# 255597
Gebruiker
Muriël
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin december 2016 heb ik mijn telefoon naar Kazam toegestuurd, het probleem was dat mijn telefoon niet meer oplaadde. Ik heb mijn telefoon toen (na 3 weken) terug gekregen, maar mijn toestel was niet gerepareerd. Ik heb daarom mijn telefoon begin januari nog een keer naar Kazam gestuurd, maar deze nog steeds niet terug gekregen. De reden voor de vertraging wordt mij niet verteld en er wordt ook geen vervangend toestel opgestuurd.

De oplossing

Ik zou mijn toestel graag zo snel mogelijk gerepareerd terug willen ontvangen, of een vervangend ander toestel dat dezelfde mogelijkheden heeft als mijn oude toestel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kazam Mobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties