Klacht Kazam Mobile: wacht al twee maanden op reparatie en niet meer telefonisch bereikbaar

Klachtnummer
# 175135
Gebruiker
Basschipper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee maanden geleden is mijn scherm kapot gegaan en omdat binnen 1 jaar reparatie gratis is deze opgestuurd. Ik heb 3 calls aangemaakt totdat er doordrong wat er aan de hand was. Nu ligt mijn toestel al 6 weken ter reparatie en te wachten op een onderdeel.
Een medewerker heeft al een ander toestel aangeboden maar een collega zei later weer dat hij dat nooit had mogen doen, dus geen nieuw toestel. Ik wordt nooit teruggebeld en wordt zeer onvriendelijk te woord gestaan.
Kazam is nu niet meer telefonisch bereikbaar!

De oplossing

zsm mijn toestel gerepareerd terug of een nieuwe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kazam Mobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties